Dialogue

Vocabulary

Learn New Words FAST with this Lesson’s Vocab Review List

Get this lesson’s key vocab, their translations and pronunciations. Sign up for your Free Lifetime Account Now and get 7 Days of Premium Access including this feature.

Or sign up using Facebook
Already a Member?

Lesson Notes

Unlock In-Depth Explanations & Exclusive Takeaways with Printable Lesson Notes

Unlock Lesson Notes and Transcripts for every single lesson. Sign Up for a Free Lifetime Account and Get 7 Days of Premium Access.

Or sign up using Facebook
Already a Member?

Lesson Transcript

אילת
אילת, המכונה בפי רבים 'עיר הנופש', שוכנת בחלקה הדרומי של ישראל. העיירה הקטנה הוכרזה כעיר בשנת 1959, ומנתה באותו זמן כ-6000 נפש. כיום אוכלוסייתה מונה 40,000. בעקבות סגירתם של מפעלי תעשייה גדולים בשנות ה-70, הפכה התיירות למקור ההכנסה העיקרי של העיר. אילת מעניקה חוויית נופש מלאה, וכפי שמרמז שמה, קיים בה מגוון יוצא-דופן של אפשרויות לינה, מהוסטלים ועד למלונות 5 כוכבים.
אחת מהאטרקציות המרכזיות של אילת היא הים האדום, השוקט בדרך-כלל, ומספק לתיירים הנאות רבות. עם שלל הציוד להשכרה תוכלו לצאת למגוון סוגי שיט, כגון סירות משוטים, סירות מפרש, סירות מנוע וקיאקים. תוכלו גם לצאת לשחייה או צלילה בים האדום ולחקור את מצולותיו. אם תרצו מקום להירגע בו, תוכלו לבקר בחופי העיר. אולם בלילה, אילת מתעוררת לחיים – מוזיקה, ריקודים פראיים ואלכוהול יוצרים בעיר אווירה מחשמלת, שהופכת לגן-עדן לבליינים. יש גם מקומות לבילויים משפחתיים, מגוון מסעדות ומופעי בידור.
יש עוד אתרי נופש רבים בעיר, דוגמת ריף הדולפינים, בו תוכלו לשחות ולתקשר עמם. עבור מי שלא אוהב להירטב, ישנו גם המצפה התת-ימי. כדאי גם לבקר בעיר המלכים, פארק שעשועים הבנוי כטירה ימי-ביניימית. צלילה עם מיכלים הינה גם ספורט פופולארי בעיר. בין שאר האטרקציות באילת, ישנן צניחה חופשית, רכיבה על גמלים, חוף האלמוגים, האיימקס (קולנוע תלת-ממדי), ופארק עמק תמנע.
אילת היא לישראל מה שפריז היא לצרפת. אל תפספסו אל כל השפע שיש לה להציע.

Comments

Hide